KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA سایت آلمانی sportal: تیم ملی ایران همچنان وابسته به نکونام

سایت آلمانی sportal: تیم ملی ایران همچنان وابسته به نکونام

جواد نکونام - سایت آلمانی: تیم ملی ایران همچنان وابسته به نکونام
 
پس از مشخص شدن 32 تیم راه‌ یافته به جام‌جهانی 2014 برزیل، روزنامه‌ها و سایت‌های معتبر به بررسی تیم‌های راه‌یافته به این رویداد پرداخته‌اند. سایت آلمانی sportal در گزارشی به بررسی تیم ملی ایران پرداخت و نوشت: "شاید 10 سال پیش کارلوس کی‌روش فکرش را نمی‌کرد او که سال‌ها به عنوان دستیار سر آلکس فرگوسن کار می‌کرد و هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت و پرتغال را به جام جهانی رساند، در سال 2014 هدایت ایران را در جام‌جهانی 2014 برزیل بر عهده داشته باشد.

این مربی پرتغالی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ایران را در روز پایانی به موفقیت رساند و همانند سال 2010 که با پرتغال به جام‌جهانی صعود کرد، این بار هم با تکیه به دفاع قدرتمند راهی جام‌جهانی 2014 برزیل شد. دریافت تنها دو گل در هشت بازی تعیین کننده دور گروهی این گفته را اثبات می‌کند. ایران البته دو شکست برابر لبنان و ازبکستان را در کارنامه دید. این تیم هنوز هم به کاپیتان کهنه‌کار خود جواد نکونام وابسته است که پس از دوره‌ای حضور در اوساسونا دوباره در تهران برای استقلال توپ می‌زند. تنها دو بازیکن ایران در لیگ‌های بزرگ اروپایی بازی می‌کنند: دانیل داوری، دروازه‌بان اینتراخت براونشوایگ و اشکان دژاگه، بازیکن سابق ولفسبورگ که اکنون برای فولام به میدان می‌رود."
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: سایت آلمانی اسپورتال, sportal, ایران هنوز وابسته به نکونام, بازیکن اسبق اوساسونا, کارلوس کی‌روش, دستیار الکس فرگوسن, مربی سابق رئال مادرید, تیم ملی پرتغال, دانیال داوری, اشکان دژآگه, رضا قوچان نژاد, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )